KNVB regio West 1 en 2
433Magazine is een tijdschrift in print en online met al hét voetbalnieuws uit uw regio.
Nieuws
Beeldmerk 433Magazine
Uit de regio

Hoofddorp lanceert de 12e Man & Co

Zorgen voor verbinding tussen ondernemers en de club. Tijdens de lancering van de 12e Man & Co bij S.V. Hoofddorp staat dat centraal. Co omdat het partnerteam naast mannen ook vrouwen bevat en omdat de club voortbouwt op het sponsorprogramma waarvan Co Erkemeij al sinds jaar en dag het gezicht is. Lag de focus in het verleden op het verkopen van een vlag of bord langs het veld, nu kijkt het team van 12e Man & Co samen met de behoeften van de ondernemer en wordt er maatwerk geboden. Op deze manier ontstaan er een win-winsituatie.

Voorzitter Serge de Reus legde tijdens de aftrap op donderdag 14 oktober uit waarom het voor de club belangrijk is om de banden met ondernemers aan te trekken. Een stevige financiële basis is essentieel voor Hoofddorp om zich te blijven ontwikkelen. De inkomsten uit partnerships en sponsoring zijn daarom heel belangrijk. Het 12e Man & Co programma werd toegelicht door Laura Barens, zelf ook ondernemer en lid van het 12e Man-team. Zij gaf de aanwezige gasten 5 redenen om deel te nemen:
1. De uitgebreide sponsormogelijkheden
2. Samenwerken aan sportieve en sociale initiatieven.
3. Gebruik van de faciliteiten van SV Hoofddorp
4. Deelname aan een actief en inspirerend lokaal netwerk
5. Je steunt SV Hoofddorp

Rob Beij is met zijn BWorkz hoofdsponsor van SV Hoofddorp. Vol humor vertelde hij de aanwezigen over de uitdagingen van zijn bedrijf tijdens de coronaperiode. Beij helpt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan het vinden van een nieuwe baan. Hierbij is het van belang dat deze mensen door trainingen voor hun nieuwe werkplek worden klaargestoomd. Tijdens de lockdown kon hij deze groepen ineens nergens meer trainen. Gelukkig was er een oplossing. SV Hoofddorp stelde de kantine ter beschikking. Overdag stond deze toch leeg. Hier konden de trainingen op 1,5 meter doorgaan en zo kon hij gelukkig verder met zijn mooie werk!

Tot slot volgde een inspirerende presentatie van Anton-Jan Thijssen (Manager Brand Partnerships bij Ajax) over het belang dat Ajax hecht aan haar partners en de mogelijkheden die zij bieden. Van een het ‘kopen’ van een stoel tot actieve deelname aan de businessclubs en de intensieve samenwerking met partners Ziggo en Bud. Om alles op Champions League niveau te kunnen doen is de samenwerking met haar partners voor Ajax ook essentieel. Dat is duidelijk. Thijssen introduceerde Heini Otto op de club. Als voormalig voetballer in het betaalde voetbal, Ajacied in hart en nieren, Hoofdorper en opa van 2 kinderen bij SV Hoofddorp zorgde hij met mooie anekdotes uit zijn carrière en over zijn rol als ambassadeur van de club voor een prachtige aanvulling op het programma. Met een lach werd zo het formele programma afgesloten.

 

  • 12e Man & Co
  • SV Hoofddorp

Geef jouw reactie