KNVB regio West 1 en 2
433Magazine is een tijdschrift in print en online met al hét voetbalnieuws uit uw regio.
Nieuws
Beeldmerk 433Magazine
Uit de regio

Op de werkvloer bij CoffeeClick

Het aantal sportclubs en bedrijven dat veel waarde hecht aan heerlijke verse bonenkoffie is sterk groeiende. En hiervoor moet je natuurlijk bij CoffeeClick zijn. CoffeeClick heeft met haar unieke all-in koffieconcept alle facetten van de koffiebranche in eigen beheer. Van professionele koffiemachines, vers gebrande koffiebonen tot en met een team technici voor de zeer hoogwaardige serviceverlening. Zodoende kan CoffeeClick haar klanten die vaste all-in prijs per kopje garanderen. En welke organisatie wil dit nu niet? Wie zijn nu eigenlijk de gezichten achter dit succesvolle koffiebedrijf en hoe ziet hun werkdag er dan uit? We lieten ons in Lijnden onderdompelen in de wereld van heerlijke, verse bonenkoffie.

David van den Eijnde werkt nu ruim vier jaar voor CoffeeClick en is in die tijd opgeklommen tot 1e monteur. Zo is hij één van de vertrouwde gezichten bij tal van sportclubs én bedrijven die al gekozen hebben voor CoffeeClick en haar unieke koffieconcept. Via een open sollicitatie, onder het motto: ‘wie niet waagt, die niet wint’, kwam David binnen bij CoffeeClick, dat sinds een paar jaar gevestigd is in een fraai pand op het Airport Business Park in Lijnden. Dat bleek een gouden greep. Wie David over zijn baan hoort praten, merkt direct zijn enthousiasme op. Zijn werk is dan ook zeer veelzijdig. Het met veel zorg plaatsen van nieuwe koffiemachines, dagelijks onderhoud plegen of een storing verhelpen? Je kunt het met een gerust hart aan hem of één van zijn technische collega’s overlaten. Én, ook niet onbelangrijk, David weet als liefhebber heel goed hoe je dat heerlijke kopje verse bonenkoffie zélf bereid! ‘Ik begin de dag meestal vanuit huis en hoor dan van de planning waar ik wordt verwacht. Het leuke is dat je nooit van tevoren weet hoe een dag verloopt.’

Spin in het web
Als 1e monteur dient David ook als vraagbak voor zijn collega technici. ‘Mochten ze er zelf een keer niet uitkomen, kunnen ze altijd op mij terugvallen.’ David prijst ook de informele sfeer binnen het bedrijf. ‘We vormen met z’n allen een héél hecht team en versterken elkaar zodoende’. En dát ervaart de klant natuurlijk ook zo. ‘Bij de technische dienst van CoffeeClick hebben we naast passie voor heerlijke koffie, ook écht veel verstand van de techniek in de diverse modellen koffiemachines’.

Wat volgens David nog meer typisch CoffeeClick is? ‘We zijn heel service- en oplossingsgericht naar de klant toe. We zijn altijd snel ter plaatse bij een (preventieve) onderhoudsbeurt en in 99 van de 100 gevallen kunnen we de technische oplossing direct bieden. En anders komt het benodigde onderdeel per direct die kant op en is de machine ook snel weer ‘Up.’ Daarbij komt dat ons transparante all-in koffieconcept, waarbij door de klant geen investering in kostbare apparatuur hoeft te worden gedaan, bedrijven en vooral sportverenigingen erg aanspreekt. De klant betaalt per kopje (per click) en dat maakt het financiële plaatje wel heel erg overzichtelijk! Echt briljant verzonnen’, aldus David.

De aangesloten sportclubs en bedrijven die al gebruik maken van het transparante all-in koffieconcept van CoffeeClick kunnen dit alleen maar beamen. De slogan van CoffeeClick luidt dan ook niet voor niets: ‘It’s all-in The Click!.’

Dit artikel is ook terug te vinden in onze najaarseditie.

  • CoffeeClick
  • koffieconcept
  • sportclubs
  • bedrijven
  • verse bonenkoffie

Geef jouw reactie